Szingapúrtól Tokióig, csoportos hajóút...

Szingapúrtól Tokióig, csoportos hajóút magyar idegenvezetővel
Panorámás városnézés Szingapúrban,
Panorámás városnézés Szingapúrban,
két félnapos és egy egész napos kirándulás Tokióban
Időpont: 2018. április 12-30. (19 nap/12 éjszaka hajón, 1 éjszaka Szingapúrban, 2 éjszaka Tokióban)
Szingapúr – Ho Chi Minh City (Vietnám) – Nha Trang (Vietnám) – Hong Kong (Kína)– Tajpej (Tajvan) – Oszaka(Japán) – Shimizu (Japán) –Tokió (Japán)
Hajótársaság: Princess Cruises
Hajótársaság: Princess Cruises
A Golden Princess olyan helyre viszi Önt, amit mindig is látni akart. A rengeteg lenyűgöző szolgáltatás között - amit a hajón mind igénybe vehet - talál különböző stílusú és kínálatú éttermeket, szórakoztató show-termeket minden este fellépő, egyedülálló előadókkal, számos medencét, kilenclyukú golfpályát, gyerekjátékokat és programokat, és több mint 700 balkonos kabint.
Útvonal:
Ázsia a világ ősi civilizációinak otthona, ahol megszámlálhatatlan kultúra, elképesztő nagyvárosok, békés tájak, a múlt és a jelen alkot tökéletes harmóniát. A Princess Hajótársaság ázsiai hajóútja egy felejthetetlen utazásra s Ázsia kiemelkedő városainak megismerésére invitál Szingapúrtól Tokióig. Szingapúr, az „Oroszlánváros”, ahol minden patyolattiszta és rendezett, a lüktető Ho Chi Minh City, melyből árad az ázsiai őserő, Nha Trang, ahol Vietnám egy másik arca is megmutatkozik, az éjjel-nappal csillogó Hongkong, majd Taipei különleges világa is felfedi titkait. Japánban Tokió és Oszaka nagyvárosi élményei mellett olyan természeti csodák részese lehet az utazó, mint a Fudzsi-hegy látványa és Shizuoka térségének hullámzó zöldtea ültetvényei.
1. nap Budapest-Szingapúr
Elutazás Budapestről menetrend szerinti repülőjáratokkal, átszállással Szingapúrba.
2. nap Szingapúr
Érkezés a reggeli órákban. Szingapúr nevének hallatán rögtön a misztikus Kelet jut eszünkbe. Az Ázsia délkeleti részén lévő négymilliós városállam egy modern metropolisz. Központjában a leghatalmasabb bankok és társaságok felhőkarcolói állnak a modern sugárutak és üzletek mellett. De megférnek itt a brit éra építészeti örökségei, India kicsiben füstölőkkel, textilekkel, kínai kereskedőházak vagy éppen az arab bazár. Az Egyenlítőtől 150km-re lévő sziget a tengerészek - és kalózok- számára ismert volt már az III. században s a VII. században fontos állomássá vált a kínai, indiai, maláj, arab és más környékbeli kereskedőnemzetek számára.1819-ben Thomas Stamford Raffles, a Brit Kelet-indiai Társaság képviselője megállapodást kötött a johorei szultánnal, miszerint a szigeten kikötőt és települést alapít.
Panorámás városnézésünk során Szingapúr városközpontjában a Krikett Klub, a Parlament történelmi épülete és a városháza megtekintése szerepel a programban. A Merlion Park a következő megálló, ahonnan csodás panoráma nyílik a Marina öbölre. Szingapúr legősibb buddhista temploma a Thian Hock Keng Templom az utolsó látnivaló, mielőtt séta a Világörökség részeként ismert Szingapúri Botanikus Kertben és a Nemzeti Orchidea Kertben. A városnézést követően transzfer a szállodába, a szobák elfoglalása. Este szabadidő Szingapúrban, az „Oroszlánvárosként” is emlegetett, 1965 óta önálló ázsiai városállamban. A közel 70 szigetecskéből álló, egyenlítői éghajlaton fekvő szigetcsoport legnagyobb, gyémánt alakú szigete ma a térség üzleti, pénzügyi és turisztikai központja. 5,5 millió lakosával Monaco után a világ második legnépesebb országa. Történelméből és földrajzi elhelyezkedéséből adódóan lakossága rendkívül sokszínű: a kínai, buddhista, hindu, muszlim és keresztény kultúra nyomai lelhetők fel a városban. Szállás Szingapúrban.
3. nap Szingapúr
Bejelentkezés a Golden Princess hajóra, a kabinok elfoglalása. Indulás: 18:30 –kor
Reggeli, délelőtt félnapos kirándulás a kabinos drótkötélpályán megközelíthető Sentosa szigetre. Az első megálló a Pillangó Park, mely több mint 1500 pillangó fajnak ad otthont. Látogatás az akváriumban, mely a környező tengerek látványos élővilágát mutatja be. Délután transzfer a kikötőbe, bejelentkezés, majd vacsora és szállás a hajón.
4. nap Tengeren
Egész napos hajózás Vietnám irányába. A Golden Princess elegáns belső kialakítása és szolgáltatásainak széles köre révén tartalmas és élvezetes időtöltést ígér. Fedélzetén négy medence, pezsgőfürdők, több étterem és bár, képgaléria és aukciós terem, Internet kávézó, kaszinó áll a vendégek rendelkezésére. Az aktív kikapcsolódás kedvelőinek tökéletes választás a Lotus Spa tengerre néző edzőterme, mely a legmodernebb gépeket sorakoztatja fel és ahol speciális edzéseket is tartanak. A Skywalkers klub minden éjjel csábító zenével várja a szórakozni vágyókat. Játékból sincs hiány a fedélzeten: a minigolf-pályán bajnokságokat rendeznek, számos társas- és kártyajáték tudja az együtt utazókat még jobban összekovácsolni. Vacsora és szállás a hajón.
5. nap Ho Si Minh-város, Vietnám
Még ma is használják a Saigon nevet, pedig 1975 (a vietnami háború vége) óta hivatalosan Ho Chi Minh-városnak nevezik a Saigon-parti várost. Vietnam második legnagyobb városának központjában úgy érzi magát az ember, mint egy száz év előtti gyarmati városban. A hivatali épületeket és a templomokat, az operát és a nagyobb szállodákat párizsi építészek tervezték. És mit érdemes megnézni? Például a komor szépségében pompázó, lépcsőzetes tornyú Giac Lam-pagodát, a kávézóteraszokkal szegélyezett forgalmas sétálóutcát, a Dong Khoit, vagy a megrázó fotódokumentumokat bemutató háborús emlékmúzeumot. A város elképesztően lüktet, pörög, és ugyan az a dinamikus ázsiai őserő árad belőle, mint számos régióbeli városból. Egy időben, egy helyen, és egymás mellett vannak jelen a francia kolonialista épületek, a csupa üveg plázák és felhőkarcolók, a lepukkant helyi dobozházak, a világmárkák csillogó üzletei. Az utcákon elképesztő forgalom, motorosok egész hadai özönlenek mindenhol minden irányban, mellettük szép számmal autók, buszok, teherautók kavarognak az őrült forgalomban. És mindenütt végtelenül kedves helyiek.
6. nap Nha Trang, Vietnám
Nha Trang az ország középső-északi részén, a Dél-kínai-tenger partján fekszik. Az ország második legszebb öble mellett elterülő Nha Trang az egyik legkedveltebb üdülőváros. Jól felszerelt szállodák, gyönyörű strandok, árnyat nyújtó pálmafák és a kellemes hőmérsékletű azúrkék óceán vár az utazóra. A búvárkodás szerelmesei igazi paradicsomként tekintenek az itteni vizekre. Napfürdőzés után kellemes sétát tehetünk a közeli Long Son Pagoda-hoz, vagy a hetedik és tizenkettedik század között épült Po Nagar Csam tornyokhoz. Az ország középső és délvidéki Csam birodalma, melynek fővárosa Nha Trang volt, (amely úgy i.sz. 400-tól létezik államként) csak 1832-ben olvadt bele végleg bele a vietnami Királyságba. Vacsora és szállás a hajón.
7. nap Tengeren
Egész napos hajózás a tengeren Kína irányába. Ez a nap jó alkalom egy kis pihenésre: a hajó felfedezésére, a hajó szolgáltatásainak kipróbálására, animációs programokon való részvételre.
8. nap Hongkong, Kína
Nincs ázsiai utazás Hongkong nélkül! Hongkong Kína különleges igazgatású területe, egy 263 szigetből álló városállam. A város neve „illatos kikötő” –t jelent, melynek egyik oka lehetett például, hogy itt torkollik a tengerbe az édesvizű Gyöngy-folyó, de elképzelhető, hogy a kikötő menti gyárak exportra várakozó tömjénszállítmányai miatt kapta a nevét. Hongkongot gyakran nevezik a „Kelet és Nyugat találkozási pontjának”, ami a kínai, valamint a brit gyarmati időszak alatti hatásokat tükröző nyugati szokások keveredésére utal. Hongkong, annak ellenére, hogy modern metropolisz, erősen kötődik a kínai szokásokhoz, hagyományokhoz. A városban a felhőkarcolók mellett a hagyományos kínai népművészet is él még. A hétmilliós város rengeteg látnivalóval szolgál, legyen szó természeti szépségekről, városi örömökről, hagyományokat bemutató látványosságokról, vagy éppen kulináris örömökről. A Viktória-csúcs a legismertebb hegy Hongkongban. A helyszín a 120 éves drótkötélvasúttal, a meredek Peak Tram-el közelíthető meg. Fent a dombon található a Peak Tower nevű kilátóhely, ahonnan letekintve a világ legforgalmasabb mélyvízi tengeri kikötőjére a Victoria Harbour-ra és a híres az üzleti negyedre nyílik egészen elképesztő panoráma. A Kowloon üzletekkel, éttermekkel, bárokkal zsúfolt negyed, forgalmas éjjel-nappal. Itt található a legtöbb drága divatbolt és a legtöbb hotel.
9. nap Tengeren
Egész napos hajózás a tengeren Tajvan irányába. A csúcstechnológiával megépített úszó szálloda kényelme, lenyűgöző és széleskörű szolgáltatásai, a gondoskodó személyzet és az ínyenc falatok igazi kényeztetésben és felejthetetlen élményekben részesítik az utazót a nap folyamán.
10. nap Tajpej, Tajvan
Az ősi Kínából származó dokumentumok azt mutatják, hogy a han kínaiak már az i.e. III. században tudhattak Tajvan létezéséről. A kereskedelmi javak hiánya miatt a XVII. századig kevés ember számára volt vonzó az idetelepülés, elsőként kínai hakka kereskedők érkeztek. Őket hamarosan európai gyarmatosítók, hollandok és spanyolok követték, kereskedelmi telepet hozva létre a szigeten, és hozzáláttak munkásokat importálni. A kínai polgárháború idején körülbelül 2 millió ember, többségükben katonák, Kuomintang tagok és a szellemi- és üzleti elit tagjai elmenekültek a kontinentális Kínából és nagy részük Tajvanra menekült.
Tajvan fővárosaként Tajpej az ország ipari, pénzügyi központja és a gyors gazdasági fejlődés egyik motorja, miközben mára a világ egyik legjelentősebb high-tech technológiai központjává vált. A városban működő fontosabb iparágak közé tartozik az elektromos és elektronikus felszerelések gyártása, textilipar, fémipar, hajóépítés és motorkerékpár gyártás. Tajpej ma egy kifinomult, modern metropolisz, mely őrzi hagyományait, nem felejti történelmét.
Megjegyzés: a hajó Csilung kikötőjébe fut be, innen indul a fakultatív kirándulás.
11. nap Tengeren
Ez a hajóút csupa kényeztetés! Sporttevékenységek, testet-lelket frissítő spa szolgáltatások, úszó- medencék, kaszinók, színházterem, éttermek ízletes étkekkel, szórakoztató programok és műsorok csak az utasért vannak, itt minden és mindenki az utazót szolgálja.
12. nap Tengeren
A tenger különleges hangulata, a fedélzeti szolgáltatások által nyújtott élmények felejthetetlen kalandokban részesítik a felnőtteket és a gyerekeket egyaránt.
13. nap Osaka, Japán
Oszaka a történelem folyamán, évszázadokon át az ország kulturális és kereskedelmi centruma volt, összekötő kapocs Ázsia felé, lett légyen szó kereskedelmi áruról vagy intellektuális javakról. A teától a zenig, a művészettől a tudományig és filozófiáig Oszaka biztosította a kapcsolatot Japán és Kelet-Ázsia között. A város szerepe a közép- és kora modern korban volt a legjelentősebb, a XVI. században élte fénykorát, amikor Tojotomi Hidejosi az ország fővárosává tette azt. A közigazgatási központ ekkor az oszakai várkastély lett, az épület Japán egyik leghíresebbje a maga nemében. A várkastély mintegy 60 000 négyzetméteres területen fekszik, ahol összesen 13 épület található. Tojotomi halálával Oszaka elveszítette vezető pozícióját és a főváros az álmoska halászfaluba, Edo – ba költözött. Nem másról van szó, mint a mai modern Tokióról. És bár nem főváros többé, Oszaka megmaradt Japán második legnagyobb városának, ipari, kereskedelmi és közlekedési központnak.
És nem mellesleg Oszaka a nemzet konyhája! Számos világszerte elismert ételkritikus, illetve gasztronómiai szakíró egyetért abban, hogy Oszaka nem csupán Japán legfontosabb kulináris központja, de a világ egyik leghíresebb gasztronómiai városa is.
14. nap Tengeren
Egész napos hajózás a tengeren Shimizu irányába. Ezen a napon lehetőség nyílik a Golden Princess további felfedezésére, az általa nyújtott számtalan szolgáltatás kipróbálására, animációs programokon való részvételre. A nemzetközi konyhákra specializálódott éttermek tálcán kínálják a világot: a mediterrán térség kulináris sokszínűségével, csípős Tex-Mex fogásokkal, az egzotikus keleti ízekkel és a francia konyhaművészet legkifinomultabb alkotásaival kényeztetik az utasokat.
15. nap Shimizu, Japán
A hajó még csak a shimizui parthoz közelít, de máris értjük miért tartják Japán három legszebb kikötője között számon. Ezt az állomást már csak azért is érdemes beiktatni, mert a kikötő hemzseg a tengeri finomságokat kínáló éttermektől. Bárhová is üljünk be, biztosan friss hal, kagyló és rák kerül a tányérunkra. Shimuzu gazdag kulturális örökséggel rendelkezik; Tokugava Iejaszu sógun, Edo (a mai Tokió) megalapítójának otthona volt. A fő attrakció azonban a szinte teljesen szimmetrikus alakú Fuji, amelyet évszázadok óta szentként tisztelik, és az ide érkező művészek éveket töltenek el azzal, hogy megpróbálják felfedezni a Fujisan minden arcát. A csodálatraméltó szent hegy, vagyis a Fujisan 3776 méter magas és máig is aktív vulkán. Lélegzetelállító látvány!
16. nap Tokió, Japán
Kora reggel érkezés Tokió szomszédságában lévő Yokohama kikötőjébe.
A japán főváros és császári székhely 12 millió ember otthona. Elképzelni is nehéz, hogy Yokohama és Edo valaha unalmas halászfalvak voltak. A nagy fordulat a XVII. században következett be, amikor Tokugava Iejasu sógun lett. 1603-ban, miután Japán addig háborúban álló részeit egyesítették, Tokugava Edóba (a mai Tokió) helyezte székhelyét. Emiatt a város nagyon gyors fejlődésnek indult, és hamar a világ egyik legnagyobb településévé vált. 263 évvel később a sógunátust megdöntötte két déli prefektúra és visszaállították a császári hatalmat. 1869-ben a névleges vezető, a 17 éves Meidzsi császár Edóba költözött, és a várost átnevezte Tokióra (a tokió szó jelentése „Keleti Főváros”). A város már ekkor politikai, gazdasági és kulturális központ volt, valamint a császár is ide helyezte a székhelyét, így Tokió az ország valódi fővárosává válhatott. Az Edo-kastélyból lett a tokiói császári palota.
Kijelentkezés a hajóról a délelőtti órákban, majd félnapos autóbuszos városnézés Tokióban. A kirándulás első állomása a Tokió Tower, melynek kilátójából csodálható meg a metropolisz lenyűgöző panorámája. A fenséges Császári Palota előtti téren tett látogatás után az Asakusa negyedben - mely egykor híres szórakozó negyed volt - a Sensoji templom megtekintése, amely Tokió legfontosabb buddhista temploma.
Szabadidő a Nakamise bevásárló utca közelében, majd transzfer a szállodába, a szállás elfoglalása. Este fakultatív vacsorázási lehetőség: transzfer egy hangulatos japán étterembe, ahol több fogást tartalmazó hagyományos vacsorát szolgálnak fel, mely italfogyasztást is tartalmaz. A vacsora után transzfer a szállodába. Szállás Tokióban.
17. nap Tokió, Japán
Reggelit követően egész napos autóbuszos kirándulás Japán legszentebb hegyéhez, a Mt. Fujihoz. A nemzeti park természeti szépségei, hegyek, erdők, valamint gazdag állat- és növényvilág teszik emlékezetessé ezt a napot. Kb. kétórás utazás után érkezés a hegy lábánál elterülő Ashi-tóhoz, ahol egy kirándulóhajóra szállva lehet a környék atmoszféráját átélni. A hajókázást követően a Mt. Komagatake kábeles felvonóval kb. 1300 méter tengerszint feletti magasságba emelkedhetnek, ahonnan páratlan kilátás nyílik a tájra. Útközben rövid ebédszünet (az ebédet az ár nem tartalmazza), majd az Arakurayama Sengen Parkba vezet az út, ahonnan kb. 400 lépcsőfok vezet fel a pagodához és a Mt.Fuji kilátóponthoz. A program végeztével kb. kétórás utazás Tokióba. Este szabadprogram. Szállás Tokióban.
18. nap Tokió, Japán
Reggelit követően kijelentkezés a szállodából, majd egész napos program Tokióban. A Shinjuku negyeden áthaladva – mely Tokió üzleti- és politikai központja – az első megálló a híres Shibuya kereszteződés, ahol napközben sokszor az aszfalt sem látszódik a hatalmas embertömegtől. A Hachiko emlékműnél tett látogatás után a Meiji szentély a következő állomás, mely a legnagyobb shinto szentély Tokióban. Szabadidő a nyüzsgő Ginza negyedben, mely számtalan üzletével vonzza a vásárlókat. Kora este transzfer az Odaiba tengerparti negyedbe, ahol svédasztalos vacsorát fogyaszthatnak el üdítőital kíséretében. A vacsora végeztével transzfer a repülőtérre, hazautazás az éjjeli órákban.
19. nap Tokió - Budapest
Érkezés Budapestre a déli órákban.
Az útvonal és a fakultatív programok változtatásának jogát a hajótársaság – akár a hajóút közben is – fenntartja.
Minimum létszám: 20 fő
Vízum: az új, bordó, biometrikus útlevéllel rendelkező magyar állampolgárok vízummentesen utazhatnak Szingapúrba, Hong Kongba, Tajvanba és Japánba. A Vietnámi Köztársaság területére történő belépéshez magyar állampolgároknak vízum szükséges, amelyet a hajótársaság a fakultatív kirándulásra jelentkezőknek a helyszínen megigényel, így előzetesen arról nem szükséges a jelentkezőknek gondoskodniuk. A vízum árát a fedélzeti kártyára terhelik, melynek összege személyenként 31-46 USD.
Singapore | --- | 18:00 |
tengeren | --- | --- |
Ho Chi Minh City, Vietnam | 07:00 | 18:00 |
Nha Trang, Vietnam | 08:00 | 16:00 |
tengeren | --- | --- |
Hong Kong, Kína | 07:00 | 23:00 |
tengeren | --- | --- |
Taipei, Taiwan | 07:00 | 18:00 |
tengeren | --- | --- |
tengeren | --- | --- |
Osaka, Japán | 07:00 | 23:00 |
tengeren | --- | --- |
Shimizu, Japán | 08:00 | 17:00 |
Tokió, Japán | 06:00 | --- |
Ázsia a világ ősi civilizációinak otthona, ahol megszámlálhatatlan kultúra, elképesztő nagyvárosok, békés tájak, a múlt és a jelen alkot tökéletes harmóniát. A Princess Hajótársaság ázsiai hajóútja egy felejthetetlen utazásra s Ázsia kiemelkedő városainak megismerésére invitál Szingapúrtól Tokióig. Szingapúr, az „Oroszlánváros”, ahol minden patyolattiszta és rendezett, a lüktető Ho Chi Minh City, melyből árad az ázsiai őserő, Nha Trang, ahol Vietnám egy másik arca is megmutatkozik, az éjjel-nappal csillogó Hongkong, majd Taipei különleges világa is felfedi titkait. Japánban Tokió és Oszaka nagyvárosi élményei mellett olyan természeti csodák részese lehet az utazó, mint a Fudzsi-hegy látványa és Shizuoka térségének hullámzó zöldtea ültetvényei.
1. nap Budapest-Szingapúr
Elutazás Budapestről menetrend szerinti repülőjáratokkal, átszállással Szingapúrba.
2. nap Szingapúr
Érkezés a reggeli órákban. Szingapúr nevének hallatán rögtön a misztikus Kelet jut eszünkbe. Az Ázsia délkeleti részén lévő négymilliós városállam egy modern metropolisz. Központjában a leghatalmasabb bankok és társaságok felhőkarcolói állnak a modern sugárutak és üzletek mellett. De megférnek itt a brit éra építészeti örökségei, India kicsiben füstölőkkel, textilekkel, kínai kereskedőházak vagy éppen az arab bazár. Az Egyenlítőtől 150km-re lévő sziget a tengerészek - és kalózok- számára ismert volt már az III. században s a VII. században fontos állomássá vált a kínai, indiai, maláj, arab és más környékbeli kereskedőnemzetek számára.1819-ben Thomas Stamford Raffles, a Brit Kelet-indiai Társaság képviselője megállapodást kötött a johorei szultánnal, miszerint a szigeten kikötőt és települést alapít.
Panorámás városnézésünk során Szingapúr városközpontjában a Krikett Klub, a Parlament történelmi épülete és a városháza megtekintése szerepel a programban. A Merlion Park a következő megálló, ahonnan csodás panoráma nyílik a Marina öbölre. Szingapúr legősibb buddhista temploma a Thian Hock Keng Templom az utolsó látnivaló, mielőtt séta a Világörökség részeként ismert Szingapúri Botanikus Kertben és a Nemzeti Orchidea Kertben. A városnézést követően transzfer a szállodába, a szobák elfoglalása. Este szabadidő Szingapúrban, az „Oroszlánvárosként” is emlegetett, 1965 óta önálló ázsiai városállamban. A közel 70 szigetecskéből álló, egyenlítői éghajlaton fekvő szigetcsoport legnagyobb, gyémánt alakú szigete ma a térség üzleti, pénzügyi és turisztikai központja. 5,5 millió lakosával Monaco után a világ második legnépesebb országa. Történelméből és földrajzi elhelyezkedéséből adódóan lakossága rendkívül sokszínű: a kínai, buddhista, hindu, muszlim és keresztény kultúra nyomai lelhetők fel a városban. Szállás Szingapúrban.
3. nap Szingapúr
Bejelentkezés a Golden Princess hajóra, a kabinok elfoglalása. Indulás: 18:30 –kor
Reggeli, délelőtt félnapos kirándulás a kabinos drótkötélpályán megközelíthető Sentosa szigetre. Az első megálló a Pillangó Park, mely több mint 1500 pillangó fajnak ad otthont. Látogatás az akváriumban, mely a környező tengerek látványos élővilágát mutatja be. Délután transzfer a kikötőbe, bejelentkezés, majd vacsora és szállás a hajón.
4. nap Tengeren
Egész napos hajózás Vietnám irányába. A Golden Princess elegáns belső kialakítása és szolgáltatásainak széles köre révén tartalmas és élvezetes időtöltést ígér. Fedélzetén négy medence, pezsgőfürdők, több étterem és bár, képgaléria és aukciós terem, Internet kávézó, kaszinó áll a vendégek rendelkezésére. Az aktív kikapcsolódás kedvelőinek tökéletes választás a Lotus Spa tengerre néző edzőterme, mely a legmodernebb gépeket sorakoztatja fel és ahol speciális edzéseket is tartanak. A Skywalkers klub minden éjjel csábító zenével várja a szórakozni vágyókat. Játékból sincs hiány a fedélzeten: a minigolf-pályán bajnokságokat rendeznek, számos társas- és kártyajáték tudja az együtt utazókat még jobban összekovácsolni. Vacsora és szállás a hajón.
5. nap Ho Si Minh-város, Vietnám
Még ma is használják a Saigon nevet, pedig 1975 (a vietnami háború vége) óta hivatalosan Ho Chi Minh-városnak nevezik a Saigon-parti várost. Vietnam második legnagyobb városának központjában úgy érzi magát az ember, mint egy száz év előtti gyarmati városban. A hivatali épületeket és a templomokat, az operát és a nagyobb szállodákat párizsi építészek tervezték. És mit érdemes megnézni? Például a komor szépségében pompázó, lépcsőzetes tornyú Giac Lam-pagodát, a kávézóteraszokkal szegélyezett forgalmas sétálóutcát, a Dong Khoit, vagy a megrázó fotódokumentumokat bemutató háborús emlékmúzeumot. A város elképesztően lüktet, pörög, és ugyan az a dinamikus ázsiai őserő árad belőle, mint számos régióbeli városból. Egy időben, egy helyen, és egymás mellett vannak jelen a francia kolonialista épületek, a csupa üveg plázák és felhőkarcolók, a lepukkant helyi dobozházak, a világmárkák csillogó üzletei. Az utcákon elképesztő forgalom, motorosok egész hadai özönlenek mindenhol minden irányban, mellettük szép számmal autók, buszok, teherautók kavarognak az őrült forgalomban. És mindenütt végtelenül kedves helyiek.
6. nap Nha Trang, Vietnám
Nha Trang az ország középső-északi részén, a Dél-kínai-tenger partján fekszik. Az ország második legszebb öble mellett elterülő Nha Trang az egyik legkedveltebb üdülőváros. Jól felszerelt szállodák, gyönyörű strandok, árnyat nyújtó pálmafák és a kellemes hőmérsékletű azúrkék óceán vár az utazóra. A búvárkodás szerelmesei igazi paradicsomként tekintenek az itteni vizekre. Napfürdőzés után kellemes sétát tehetünk a közeli Long Son Pagoda-hoz, vagy a hetedik és tizenkettedik század között épült Po Nagar Csam tornyokhoz. Az ország középső és délvidéki Csam birodalma, melynek fővárosa Nha Trang volt, (amely úgy i.sz. 400-tól létezik államként) csak 1832-ben olvadt bele végleg bele a vietnami Királyságba. Vacsora és szállás a hajón.
7. nap Tengeren
Egész napos hajózás a tengeren Kína irányába. Ez a nap jó alkalom egy kis pihenésre: a hajó felfedezésére, a hajó szolgáltatásainak kipróbálására, animációs programokon való részvételre.
8. nap Hongkong, Kína
Nincs ázsiai utazás Hongkong nélkül! Hongkong Kína különleges igazgatású területe, egy 263 szigetből álló városállam. A város neve „illatos kikötő” –t jelent, melynek egyik oka lehetett például, hogy itt torkollik a tengerbe az édesvizű Gyöngy-folyó, de elképzelhető, hogy a kikötő menti gyárak exportra várakozó tömjénszállítmányai miatt kapta a nevét. Hongkongot gyakran nevezik a „Kelet és Nyugat találkozási pontjának”, ami a kínai, valamint a brit gyarmati időszak alatti hatásokat tükröző nyugati szokások keveredésére utal. Hongkong, annak ellenére, hogy modern metropolisz, erősen kötődik a kínai szokásokhoz, hagyományokhoz. A városban a felhőkarcolók mellett a hagyományos kínai népművészet is él még. A hétmilliós város rengeteg látnivalóval szolgál, legyen szó természeti szépségekről, városi örömökről, hagyományokat bemutató látványosságokról, vagy éppen kulináris örömökről. A Viktória-csúcs a legismertebb hegy Hongkongban. A helyszín a 120 éves drótkötélvasúttal, a meredek Peak Tram-el közelíthető meg. Fent a dombon található a Peak Tower nevű kilátóhely, ahonnan letekintve a világ legforgalmasabb mélyvízi tengeri kikötőjére a Victoria Harbour-ra és a híres az üzleti negyedre nyílik egészen elképesztő panoráma. A Kowloon üzletekkel, éttermekkel, bárokkal zsúfolt negyed, forgalmas éjjel-nappal. Itt található a legtöbb drága divatbolt és a legtöbb hotel.
9. nap Tengeren
Egész napos hajózás a tengeren Tajvan irányába. A csúcstechnológiával megépített úszó szálloda kényelme, lenyűgöző és széleskörű szolgáltatásai, a gondoskodó személyzet és az ínyenc falatok igazi kényeztetésben és felejthetetlen élményekben részesítik az utazót a nap folyamán.
10. nap Tajpej, Tajvan
Az ősi Kínából származó dokumentumok azt mutatják, hogy a han kínaiak már az i.e. III. században tudhattak Tajvan létezéséről. A kereskedelmi javak hiánya miatt a XVII. századig kevés ember számára volt vonzó az idetelepülés, elsőként kínai hakka kereskedők érkeztek. Őket hamarosan európai gyarmatosítók, hollandok és spanyolok követték, kereskedelmi telepet hozva létre a szigeten, és hozzáláttak munkásokat importálni. A kínai polgárháború idején körülbelül 2 millió ember, többségükben katonák, Kuomintang tagok és a szellemi- és üzleti elit tagjai elmenekültek a kontinentális Kínából és nagy részük Tajvanra menekült.
Tajvan fővárosaként Tajpej az ország ipari, pénzügyi központja és a gyors gazdasági fejlődés egyik motorja, miközben mára a világ egyik legjelentősebb high-tech technológiai központjává vált. A városban működő fontosabb iparágak közé tartozik az elektromos és elektronikus felszerelések gyártása, textilipar, fémipar, hajóépítés és motorkerékpár gyártás. Tajpej ma egy kifinomult, modern metropolisz, mely őrzi hagyományait, nem felejti történelmét.
Megjegyzés: a hajó Csilung kikötőjébe fut be, innen indul a fakultatív kirándulás.
11. nap Tengeren
Ez a hajóút csupa kényeztetés! Sporttevékenységek, testet-lelket frissítő spa szolgáltatások, úszó- medencék, kaszinók, színházterem, éttermek ízletes étkekkel, szórakoztató programok és műsorok csak az utasért vannak, itt minden és mindenki az utazót szolgálja.
12. nap Tengeren
A tenger különleges hangulata, a fedélzeti szolgáltatások által nyújtott élmények felejthetetlen kalandokban részesítik a felnőtteket és a gyerekeket egyaránt.
13. nap Osaka, Japán
Oszaka a történelem folyamán, évszázadokon át az ország kulturális és kereskedelmi centruma volt, összekötő kapocs Ázsia felé, lett légyen szó kereskedelmi áruról vagy intellektuális javakról. A teától a zenig, a művészettől a tudományig és filozófiáig Oszaka biztosította a kapcsolatot Japán és Kelet-Ázsia között. A város szerepe a közép- és kora modern korban volt a legjelentősebb, a XVI. században élte fénykorát, amikor Tojotomi Hidejosi az ország fővárosává tette azt. A közigazgatási központ ekkor az oszakai várkastély lett, az épület Japán egyik leghíresebbje a maga nemében. A várkastély mintegy 60 000 négyzetméteres területen fekszik, ahol összesen 13 épület található. Tojotomi halálával Oszaka elveszítette vezető pozícióját és a főváros az álmoska halászfaluba, Edo – ba költözött. Nem másról van szó, mint a mai modern Tokióról. És bár nem főváros többé, Oszaka megmaradt Japán második legnagyobb városának, ipari, kereskedelmi és közlekedési központnak.
És nem mellesleg Oszaka a nemzet konyhája! Számos világszerte elismert ételkritikus, illetve gasztronómiai szakíró egyetért abban, hogy Oszaka nem csupán Japán legfontosabb kulináris központja, de a világ egyik leghíresebb gasztronómiai városa is.
14. nap Tengeren
Egész napos hajózás a tengeren Shimizu irányába. Ezen a napon lehetőség nyílik a Golden Princess további felfedezésére, az általa nyújtott számtalan szolgáltatás kipróbálására, animációs programokon való részvételre. A nemzetközi konyhákra specializálódott éttermek tálcán kínálják a világot: a mediterrán térség kulináris sokszínűségével, csípős Tex-Mex fogásokkal, az egzotikus keleti ízekkel és a francia konyhaművészet legkifinomultabb alkotásaival kényeztetik az utasokat.
15. nap Shimizu, Japán
A hajó még csak a shimizui parthoz közelít, de máris értjük miért tartják Japán három legszebb kikötője között számon. Ezt az állomást már csak azért is érdemes beiktatni, mert a kikötő hemzseg a tengeri finomságokat kínáló éttermektől. Bárhová is üljünk be, biztosan friss hal, kagyló és rák kerül a tányérunkra. Shimuzu gazdag kulturális örökséggel rendelkezik; Tokugava Iejaszu sógun, Edo (a mai Tokió) megalapítójának otthona volt. A fő attrakció azonban a szinte teljesen szimmetrikus alakú Fuji, amelyet évszázadok óta szentként tisztelik, és az ide érkező művészek éveket töltenek el azzal, hogy megpróbálják felfedezni a Fujisan minden arcát. A csodálatraméltó szent hegy, vagyis a Fujisan 3776 méter magas és máig is aktív vulkán. Lélegzetelállító látvány!
16. nap Tokió, Japán
Kora reggel érkezés Tokió szomszédságában lévő Yokohama kikötőjébe.
A japán főváros és császári székhely 12 millió ember otthona. Elképzelni is nehéz, hogy Yokohama és Edo valaha unalmas halászfalvak voltak. A nagy fordulat a XVII. században következett be, amikor Tokugava Iejasu sógun lett. 1603-ban, miután Japán addig háborúban álló részeit egyesítették, Tokugava Edóba (a mai Tokió) helyezte székhelyét. Emiatt a város nagyon gyors fejlődésnek indult, és hamar a világ egyik legnagyobb településévé vált. 263 évvel később a sógunátust megdöntötte két déli prefektúra és visszaállították a császári hatalmat. 1869-ben a névleges vezető, a 17 éves Meidzsi császár Edóba költözött, és a várost átnevezte Tokióra (a tokió szó jelentése „Keleti Főváros”). A város már ekkor politikai, gazdasági és kulturális központ volt, valamint a császár is ide helyezte a székhelyét, így Tokió az ország valódi fővárosává válhatott. Az Edo-kastélyból lett a tokiói császári palota.
Kijelentkezés a hajóról a délelőtti órákban, majd félnapos autóbuszos városnézés Tokióban. A kirándulás első állomása a Tokió Tower, melynek kilátójából csodálható meg a metropolisz lenyűgöző panorámája. A fenséges Császári Palota előtti téren tett látogatás után az Asakusa negyedben - mely egykor híres szórakozó negyed volt - a Sensoji templom megtekintése, amely Tokió legfontosabb buddhista temploma.
Szabadidő a Nakamise bevásárló utca közelében, majd transzfer a szállodába, a szállás elfoglalása. Este fakultatív vacsorázási lehetőség: transzfer egy hangulatos japán étterembe, ahol több fogást tartalmazó hagyományos vacsorát szolgálnak fel, mely italfogyasztást is tartalmaz. A vacsora után transzfer a szállodába. Szállás Tokióban.
17. nap Tokió, Japán
Reggelit követően egész napos autóbuszos kirándulás Japán legszentebb hegyéhez, a Mt. Fujihoz. A nemzeti park természeti szépségei, hegyek, erdők, valamint gazdag állat- és növényvilág teszik emlékezetessé ezt a napot. Kb. kétórás utazás után érkezés a hegy lábánál elterülő Ashi-tóhoz, ahol egy kirándulóhajóra szállva lehet a környék atmoszféráját átélni. A hajókázást követően a Mt. Komagatake kábeles felvonóval kb. 1300 méter tengerszint feletti magasságba emelkedhetnek, ahonnan páratlan kilátás nyílik a tájra. Útközben rövid ebédszünet (az ebédet az ár nem tartalmazza), majd az Arakurayama Sengen Parkba vezet az út, ahonnan kb. 400 lépcsőfok vezet fel a pagodához és a Mt.Fuji kilátóponthoz. A program végeztével kb. kétórás utazás Tokióba. Este szabadprogram. Szállás Tokióban.
18. nap Tokió, Japán
Reggelit követően kijelentkezés a szállodából, majd egész napos program Tokióban. A Shinjuku negyeden áthaladva – mely Tokió üzleti- és politikai központja – az első megálló a híres Shibuya kereszteződés, ahol napközben sokszor az aszfalt sem látszódik a hatalmas embertömegtől. A Hachiko emlékműnél tett látogatás után a Meiji szentély a következő állomás, mely a legnagyobb shinto szentély Tokióban. Szabadidő a nyüzsgő Ginza negyedben, mely számtalan üzletével vonzza a vásárlókat. Kora este transzfer az Odaiba tengerparti negyedbe, ahol svédasztalos vacsorát fogyaszthatnak el üdítőital kíséretében. A vacsora végeztével transzfer a repülőtérre, hazautazás az éjjeli órákban.
19. nap Tokió - Budapest
Érkezés Budapestre a déli órákban.
Az útvonal és a fakultatív programok változtatásának jogát a hajótársaság – akár a hajóút közben is – fenntartja.
Minimum létszám: 20 fő
Vízum: az új, bordó, biometrikus útlevéllel rendelkező magyar állampolgárok vízummentesen utazhatnak Szingapúrba, Hong Kongba, Tajvanba és Japánba. A Vietnámi Köztársaság területére történő belépéshez magyar állampolgároknak vízum szükséges, amelyet a hajótársaság a fakultatív kirándulásra jelentkezőknek a helyszínen megigényel, így előzetesen arról nem szükséges a jelentkezőknek gondoskodniuk. A vízum árát a fedélzeti kártyára terhelik, melynek összege személyenként 31-46 USD.
A részvételi díj az alábbi szolgáltatások árát tartalmazza:
- utazás menetrend szerinti repülőjáratokkal, átszállással Budapest – Szingapúr – Tokió – Szingapúr – Budapest útvonalon turista osztályon,
- transzferek autóbusszal,
- 1 éjszakai szállás kétágyas szobában Szingapúrban reggelivel,
- 12 éjszakai szállás a hajón a kiválasztott kabinkategóriában kétágyas elhelyezéssel,
- teljes ellátás a hajóút során (korlátozott italfogyasztással),
- 2 éjszakai szállás kétágyas szobában Tokióban reggelivel,
- panorámás városnézés Szingapúrban,
- két félnapos és egy egésznapos kirándulás Tokióban ellátás nélkül,
- a hajó legtöbb szórakoztató- és sportlétesítményének használata,
- magyar idegenvezető az utazás teljes időtartama alatt
- audioguide használata a fakultatív kirándulások és a városnézések során.
A részvételi díjon felül fizetendő:
- Illetékek: 199.000,- Ft /fő,
- a helyszínen kijelentkezéskor fizetendő kötelező szervizdíj (162 USD/fő)
- baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás,
- útlemondási biztosítás,
- fakultatív kirándulások.
(ot)
Találatok - /
Indulás |
Időtartam |
Szobatípus |
Ár |
---|
Érintett desztinációk:
Hajóutak
Térség: Távol-keleti hajóutak
Malajzia, Thaiföld, Kína egzotikus kalandok egy kis keleti fűszerrel és misztikummal keverve.
Ismerje meg Keleti kultúrákat.
Város: Távol-keleti hajóutak
Elsősorban Kína és Malajzia csodás tájai a mesés Kelet a jó meghatározás. Az Indiai Óceán Egyenlítő feletti részei Az Arab-tenger, Benegáli-öböl, Andaman-tenger, Észak és Dél Kínai tenger vonala a hajózási útvonalak meghatározása.
Hajóutak
Térség: Távol-keleti hajóutak
Malajzia, Thaiföld, Kína egzotikus kalandok egy kis keleti fűszerrel és misztikummal keverve.
Ismerje meg Keleti kultúrákat.
Város: Távol-keleti hajóutak
Elsősorban Kína és Malajzia csodás tájai a mesés Kelet a jó meghatározás. Az Indiai Óceán Egyenlítő feletti részei Az Arab-tenger, Benegáli-öböl, Andaman-tenger, Észak és Dél Kínai tenger vonala a hajózási útvonalak meghatározása.
Válogasson útjaink közt téma szerint!
Programtípus
- 1 napos utak
- Egyéni út
- Egzotikus út
- Fesztiválok
- Golfút
- Gyalogtúra
- Hajóút
- Ifjúsági program / Osztálykirándulás
- Kombinált nyaralás
- Koncertek / Musical
- Kultúra és történelem
- Körutazás
- Körutazás+Nyaralás
- Nyaralóprogram
- Síút
- Sport mérkőzések
- Sportos kirándulások
- Tengerparti esküvő
- Természeti csodák
- Városlátogatás
- Városnéző programok
- Üdülés - nyaralás
Útjellemző
- Adventi út
- Aktív pihenés
- Augusztus 20
- Belépőjegy
- Bor - Gasztronómia
- Búvárkodás
- Családbarát
- Csillagtúra
- Fakultatív program lehetőség
- Felnőtt barát hotel
- Golf
- Gyerekbarát
- Gyógyfürdő - Élményfürdő - Aquapark
- Hajós kirándulás
- Háziállat barát
- Hegyvidék
- Homokos strand
- Hosszú Hétvégék
- Húsvéti út
- idegennyelvű program
- Ingyenes Wi-Fi
- Karácsonyi út
- Kék zászlós strand
- Kiváló megközelíthetőség
- Klímás
- Kultúra és történelem
- Luxus/Deluxe
- Magyar asszisztenciával
Útjellemző
- Magyar idegenvezetővel
- Május 1
- Március 15
- Medencés szállás
- Mikulás programok
- Nászutasoknak
- November 1
- Nyelvtanfolyamok
- Október 23
- Pályaszállás
- Pünkösdi út
- Síbérlettel
- Síoktatás
- Sportolási lehetőség
- Szafari program
- Szilveszteri út
- Témaparkok
- Tengerpart
- Természetbarát
- Természeti csodák
- Tópart
- Valentin nap
- Vallási utak
- Városlátogatás
- Városlátogatás egyénileg
- Velencei karnevál
- Vidéki felszállással
- Wellness