+36 26 560 043
Utazás módja
Ország
Dátum
Utazás módja
Térség
Hajótársaság
Hajó
Dátum
Rugalmasság
Utazás időtartama
Ár (tól-ig)

ÚJRA NYITUNK!

Örömmel értesítjük kedves Ügyfeleinket, hogy irodánkat 2020. június 2-án, kedden 10 órakor újra megnyitjuk a személyes ügyfélforgalom számára.

Június hónapban, hétköznapokon 10 és 15 óra között várjuk Önöket. Előzetes egyeztetés mellett, a nyitva tartási időn kívül is lehetőséget biztosítunk ügyfeleink fogadására.

Frissített koronavírus tájékoztató, 2020.03.27.


KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓ

Személyes ügyfélforgalom korlátozása

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy irodánk, a magyarországi veszélyhelyzet kihirdetésére reagálva, 2020. március 16-tól kezdődően, határozatlan ideig a Solymár, Terstyánszky utca 100. alatt található üzlethelyiségét zárva tartja. Ettől az időponttól kezdve, további értesítésig, irodánk Home Office üzemmódban továbbra is zavartalanul üzemel, azonban személyes ügyfélforgalmat utazási irodánk határozatlan ideig nem bonyolít. Az átmeneti időszakban kérjük Önöket, hogy munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keressék:

Kenessey Gábor, tulajdonos, ügyvezető igazgató
•    utazási tanácsadás, pénzügyek, reklamációk
E-mail: gabor.kenessey@travelplaza.hu
Telefon: 06 70 943 6967

Kenessey Zsuzsanna, tulajdonos, utazási tanácsadó
•    repülőjegyekkel kapcsolatos ügyek intézése
E-mail: zsuzsanna.kenessey@travelplaza.hu
Telefon: 06 70 333 4617

Nicolau Gabriella, utazási tanácsadó
•    saját- és partnereink által szervezett utazások ügyintézése
E-mail: gabriella.nicolau@travelplaza.hu
Telefon: 06 70 414 4399

Köszönjük megértésüket!
 
Aktualizált ügyfél tájékoztató – 2020.03.27.
Jelen tájékoztató a Travelplaza által 2020. március 15-én kiadott (ld. lent) tájékoztató aktualizálása, módosítása.


Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus okozta globális helyzetre tekintettel az alábbiakról szeretnénk Önöket tájékoztatni:

Most egy előre nem látható és számítható, az utazási irodák érdek- és ellenőrzési körén kívül eső, rendkívüli helyzettel állunk szemben. Olyan helyzettel, amely napról napra, esetenként akár ennél gyakrabban is változik, és valljuk be, pillanatnyilag nem az ideális irányba alakul. Kérjük Önöket, hogy próbáljanak meg hiteles forrásokból tájékozódni az aktuális helyzetről, javasoljuk a Konzuli Szolgálat https://konzuliszolgalat.kormany.hu honlapját. A kialakult szituációban, fokozott nyugalomra és jól átgondolt, megfontolt döntésekre kérjük Ügyfeleinket, melyek meghozatalában szívesen adunk javaslatokat, tanácsokat.

Tudjuk, hogy egy ilyen helyzetben is felelősségünk és kötelességünk Ügyfeleink érdekeit elsődlegesen szem előtt tartva tovább működni, és megadni számukra minden segítséget ahhoz, hogy őket a lehető legkisebb kellemetlenség, kár érje. Tesszük ezt úgy, hogy a márciusi és áprilisi utazások szinte 100%-ban ellehetetlenültek, jelenleg tömeges lemondások kezelésével és a befizetett részvételi díjak visszatérítésével foglalkozunk. Tehát, pillanatnyilag semmilyen bevételünk nincs, és úgy számolunk, hogy néhány hónapon keresztül nem is lesz.

Ezzel együtt azt is fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy a világjárvány következtében jelenleg kialakult krízishelyzetben – álláspontunk szerint – minden érintett fél részéről fokozott együttműködés szükségeltetik a károk enyhítése érdekében.

A fentiek figyelembe vételével, a különböző utazás-típusok tekintetében, a következők szerint járunk el:

1.    Saját szervezésű utazások

Azon ügyfeleinkkel, akik a Travelplaza Kft-vel állnak szerződéses jogviszonyban, és utazásuk indulási időpontja 2020. március 15. és 2020. szeptember 30. között van, a lehető leggyorsabban felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk őket átfoglalási, illetve lemondási lehetőségeikről.
A módosítás elvégzéséért irodánk nem számít fel munkadíjat, de a módosítás kapcsán, az egyes szolgáltatók részéről esetlegesen felmerülő többletköltségeket vállalni nem tudjuk.
Amennyiben az átfoglalás után a részvételi díj alacsonyabb, mint az eredeti utazás díja, úgy a különbözetet Ügyfeleink javára érvényesítjük.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk a módosítási javaslatunkat nem kívánja elfogadni és ragaszkodik a szerződésben rögzített utazás teljesítéséhez, úgy azt a Travelplaza az addig és az utazás idejekor éppen aktuális rendelkezések figyelembe vételével igyekszik teljesíteni. Azonban, ha ez a saját érdek- és ellenőrzési körén kívül eső körülmény miatt ellehetetlenül vagy akadályba ütközik, akkor az utazás meghiúsulása, illetve annak többletköltségekkel történő megvalósítása kapcsán felmerülő költségek viselésében nem tudunk részt vállalni.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk a módosítási javaslatunkat nem kívánja elfogadni és a befizetett részvételi díj visszatérítése mellett dönt, úgy az általános szerződési feltételeink, valamint az adott utazásra a megrendeléskor előírt speciális feltételek alapján van módjában a szerződést felmondani. Ezen esetekben a Travelplaza – az előzőekben jelzett esetleges általános és speciális feltételekből adódó bánatpénz felszámítása mellett – egy egyszeri 5.000 Ft / fő lemondási díjat is alkalmaz, mely összeget azonnal, egy azonos értékű kedvezmény kupon formájában az Ügyfél számára kiállít. A kedvezmény kupon 2021. március 31-ig névértéken beváltható bármely, a Travelplaza által szervezett vagy közvetített utazás foglalásakor, az akkor érvényes kedvezményekkel összevonhatóan.

2.    Partnereink által szervezett (viszonteladott) utazások

Azon ügyfeleink számára, akik a Travelplaza utazási irodában foglalták le utazásukat, de szerződéses jogviszonyban valamely partner utazásszervezőnkkel állnak, utazásaik módosítására, esetleges lemondására a partnereink általános szerződési feltételeinek, illetve a tőlük kapott aktuális tájékoztatásoknak megfelelően van lehetőségük. Azon ügyfeleinkkel, akiknek utazásuk indulási időpontja 2020. március 15. és 2020. szeptember 30. között van, a lehető leggyorsabban felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk őket az utazásszervezőjük jelenlegi, utazásukat érintő álláspontjáról, illetve utazásuk módosítási (későbbi időpontra történő átfoglalás) és lemondási feltételeiről.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk módosítani (későbbi időpontra történő átfoglalás) szeretne, úgy arra az utazásszervező általános szerződési feltételeinek, illetve a tőlük kapott aktuális tájékoztatásoknak megfelelően (ha van ilyen) van lehetősége. A módosítást irodánk díjmentesen végzi.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk az utazás lemondása mellett dönt, úgy azt az utazásszervező általános szerződési feltételei szerint, illetve a tőlük kapott aktuális tájékoztatás értelmében (ha van ilyen) teheti meg. Ebben az esetben a Travelplaza – az előzőekben jelzett általános és speciális feltételekből adódó lemondási díj vagy bánatpénz utazásszervező általi felszámításán felül – egy egyszeri 5.000 Ft / fő lemondási díjat is alkalmaz, mely összeget azonnal, egy azonos értékű kedvezmény kupon formájában az Ügyfél számára kiállít. A kedvezmény kupon 2021. március 31-ig névértéken beváltható bármely, a Travelplaza által szervezett vagy közvetített utazás foglalásakor, az akkor érvényes kedvezményekkel összevonhatóan.

3.    Egyéni repülőjegy, szállás és bérautó foglalások

Azon ügyfeleinkkel, akik e szolgáltatások bármelyikét vásárolták meg irodánkban, és utazásuk indulási (szolgáltatásuk kezdő) időpontja 2020. március 15. és 2020. szeptember 30. között van, a lehető leggyorsabban felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk őket átfoglalási, lemondási lehetőségeikről. Az átfoglalásokra, illetve lemondásokra alapvetően a megrendeléskor megadott feltételek vonatkoznak azzal, hogy a jelenlegi helyzet kapcsán a szolgáltatók jelentős engedményeket tettek módosítás, illetve lemondás esetére.
Amennyiben ügyfelünk a módosítás mellett dönt, úgy azt az ő foglalására specifikus, jelenleg érvényben lévő módosítási feltételek mellett teheti meg. A módosítás elvégzéséért irodánk 5.000 Ft / fő munkadíjat számít fel, a módosítás kapcsán, az egyes szolgáltatók részéről esetlegesen felmerülő többletköltségeket vállalni nem tudjuk.
Amennyiben ügyfelünk a szolgáltatás lemondása mellett dönt, úgy a Travelplaza – az ő foglalására specifikus, jelenleg érvényben lévő lemondási díj felszámításán felül – egy egyszeri 5.000 Ft / fő lemondási díjat is alkalmaz, mely összeget azonnal, egy azonos értékű kedvezmény kupon formájában az Ügyfél számára kiállít. A kedvezmény kupon 2021. március 31-ig névértéken beváltható bármely, a Travelplaza által szervezett vagy közvetített utazás foglalásakor, az akkor érvényes kedvezményekkel összevonhatóan.

Szeretnénk Önöket biztosítani arról, hogy a fenti speciális intézkedéseket – melyek irodánk működőképességének megtartását is biztosítják – kizárólag addig tartjuk fenn, amíg a jelenlegi krízishelyzet fennáll. Szeretnénk továbbá azt is hangsúlyozni, hogy irodánk is jelentős költségeket vállal saját terhére az utasok érdekében, a közös kárveszélyviselés jegyében.

Köszönjük Ügyfeleink bizalmát, akik a nehéz helyzetet megértve, a szerződésmódosítást elfogadják és ezzel a mi munkánkat is megkönnyítik. Bízunk abban, hogy a koronavírus okozta nehézségeken a lehető legrövidebb időn belül mindannyian túljutunk, és együttműködő Ügyfeleink lojalitását a későbbiekben megfelelő módon hálálhatjuk majd meg.

Fontos tudniuk, hogy irodánk vezetősége és valamennyi munkatársa azon dolgozik, hogy Ügyfeleinknek, ebben a nehéz helyzetben megfelelő és egyben kielégítő válaszokat tudjunk adni, segítséget nyújtsunk az utazások átprogramozásában, esetleges lemondásában úgy, hogy Önöket a lehető legkisebb veszteség érje.

Felmerülő kérdéseikkel vagy észrevételeikkel kapcsolatban kérjük, vegyék fel a kapcsolatot a fenti elérhetőségeinken. Tekintettel leterheltségünkre, a válaszadásig szíves türelmüket és megértésüket kérjük.

Köszönjük megértésüket!

Solymár, 2020. 03. 27.




Koronavírus tájékoztató 2020.03.16.


KORONAVÍRUS TÁJÉKOZTATÓ 2020.03.16.

Személyes ügyfélforgalom korlátozása

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy irodánk, a magyarországi veszélyhelyzet kihirdetésére reagálva, 2020. március 16-tól kezdődően, határozatlan ideig a Solymár, Terstyánszky utca 100. alatt található üzlethelyiségét zárva tartja. Ettől az időponttól kezdve, további értesítésig, irodánk Home Office üzemmódban továbbra is zavartalanul üzemel, azonban személyes ügyfélforgalmat utazási irodánk határozatlan ideig nem bonyolít. Az átmeneti időszakban kérjük Önöket, hogy munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keressék:

Kenessey Gábor, tulajdonos, ügyvezető igazgató, utazási tanácsadó
E-mail: gabor.kenessey@travelplaza.hu
Telefon: 06 70 943 6967

Kenessey Zsuzsanna, tulajdonos, utazási tanácsadó – repülőjegyekkel kapcsolatos ügyek intézése
E-mail: zsuzsanna.kenessey@travelplaza.hu
Telefon: 06 70 333 4617

Csík Melinda, utazási tanácsadó – saját- és partnereink által szervezett utazások ügyintézése
E-mail: melinda.csik@travelplaza.hu
Telefon: 06 20 215 1531

Nicolau Gabriella, utazási tanácsadó – saját- és partnereink által szervezett utazások ügyintézése
E-mail: gabriella.nicolau@travelplaza.hu
Telefon: 06 70 414 4399


Ügyfél tájékoztató

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus okozta globális helyzetre tekintettel az alábbiakról szeretnénk Önöket tájékoztatni:

Most egy előre nem látható és számítható, az utazási irodák érdek- és ellenőrzési körén kívül eső, rendkívüli helyzettel állunk szemben. Olyan helyzettel, amely napról napra, esetenként akár ennél gyakrabban is változik, és valljuk be, pillanatnyilag nem az ideális irányba alakul. Kérjük Önöket, hogy próbáljanak meg hiteles forrásokból tájékozódni az aktuális helyzetről, javasoljuk a Konzuli Szolgálat https://konzuliszolgalat.kormany.hu honlapját. A kialakult szituációban, fokozott nyugalomra és jól átgondolt, megfontolt döntésekre kérjük Ügyfeleinket, melyek meghozatalában szívesen adunk javaslatokat, tanácsokat.

Tudjuk, hogy egy ilyen helyzetben is felelősségünk és kötelességünk Ügyfeleink érdekeit elsődlegesen szem előtt tartva tovább működni, és megadni számukra minden segítséget ahhoz, hogy őket a lehető legkisebb kellemetlenség, kár érje. Tesszük ezt úgy, hogy a márciusi és áprilisi utazások szinte 100%-ban ellehetetlenültek, jelenleg tömeges lemondások kezelésével és a befizetett részvételi díjak visszatérítésével foglalkozunk. Tehát, pillanatnyilag semmilyen bevételünk nincs, és úgy számolunk, hogy néhány hónapon keresztül nem is lesz.

Ezzel együtt azt is fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy a világjárvány következtében jelenleg kialakult krízishelyzetben – álláspontunk szerint – minden érintett fél részéről fokozott együttműködés szükségeltetik a károk enyhítése érdekében.

A fentiek figyelembe vételével, a különböző utazás-típusok tekintetében, a következők szerint járunk el:

1.    Saját szervezésű utazások

Azon ügyfeleinkkel, akik a Travelplaza Kft-vel állnak szerződéses jogviszonyban, és utazásuk indulási időpontja 2020. március 15. és 2020. június 30. között van, a lehető leggyorsabban felvesszük a kapcsolatot és számukra egy 2020. július 1. utáni dátumra kínálunk átfoglalási lehetőséget.
A módosítás elvégzéséért irodánk nem számít fel munkadíjat, de a módosítás kapcsán, az egyes szolgáltatók részéről esetlegesen felmerülő többletköltségeket vállalni nem tudjuk.
Amennyiben az átfoglalás után a részvételi díj alacsonyabb, mint az eredeti utazás díja, úgy a különbözetet Ügyfeleink javára érvényesítjük.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk a módosítási javaslatunkat nem kívánja elfogadni és ragaszkodik a szerződésben rögzített utazás teljesítéséhez, úgy azt a Travelplaza az addig és az utazás idejekor éppen aktuális rendelkezések figyelembe vételével igyekszik teljesíteni. Azonban, ha ez a saját érdek- és ellenőrzési körén kívül eső körülmény miatt ellehetetlenül vagy akadályba ütközik, akkor az utazás meghiúsulása, illetve annak többletköltségekkel történő megvalósítása kapcsán felmerülő költségek viselésében nem tudunk részt vállalni.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk a módosítási javaslatunkat nem kívánja elfogadni és a befizetett részvételi díj visszatérítése mellett dönt, úgy az általános szerződési feltételeink, valamint az adott utazásra a megrendeléskor előírt speciális feltételek alapján van módjában a szerződést felmondani. Ezen esetekben a Travelplaza – az előzőekben jelzett esetleges általános és speciális feltételekből adódó bánatpénz felszámítása mellett – egy egyszeri 5.000 Ft / fő lemondási díjat is alkalmaz, mely összeget azonnal, egy azonos értékű kedvezmény kupon formájában az Ügyfél számára kiállít. A kedvezmény kupon 2021. március 31-ig névértéken beváltható bármely, a Travelplaza által szervezett vagy közvetített utazás foglalásakor, az akkor érvényes kedvezményekkel összevonhatóan.

2.    Partnereink által szervezett (viszonteladott) utazások

Azon ügyfeleink számára, akik a Travelplaza utazási irodában foglalták le utazásukat, de szerződéses jogviszonyban valamely partner utazásszervezőnkkel állnak, utazásaik módosítására, esetleges lemondására a partnereink általános szerződési feltételeinek, illetve a tőlük kapott aktuális tájékoztatásoknak megfelelően van lehetőségük. Azon ügyfeleinkkel, akiknek utazásuk indulási időpontja 2020. március 15. és 2020. június 30. között van, a lehető leggyorsabban felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk őket az utazásszervezőjük jelenlegi, utazásukat érintő álláspontjáról, illetve utazásuk módosítási (későbbi időpontra történő átfoglalás) és lemondási feltételeiről.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk módosítani (későbbi időpontra történő átfoglalás) szeretne, úgy arra az utazásszervező általános szerződési feltételeinek, illetve a tőlük kapott aktuális tájékoztatásoknak megfelelően (ha van ilyen) van lehetősége. A módosítást irodánk díjmentesen végzi.
Abban az esetben, ha Ügyfelünk az utazás lemondása mellett dönt, úgy azt az utazásszervező általános szerződési feltételei szerint, illetve a tőlük kapott aktuális tájékoztatás értelmében (ha van ilyen) teheti meg. Ebben az esetben a Travelplaza – az előzőekben jelzett általános és speciális feltételekből adódó lemondási díj vagy bánatpénz utazásszervező általi felszámításán felül – egy egyszeri 5.000 Ft / fő lemondási díjat is alkalmaz, mely összeget azonnal, egy azonos értékű kedvezmény kupon formájában az Ügyfél számára kiállít. A kedvezmény kupon 2021. március 31-ig névértéken beváltható bármely, a Travelplaza által szervezett vagy közvetített utazás foglalásakor, az akkor érvényes kedvezményekkel összevonhatóan.

3.    Egyéni repülőjegy, szállás és bérautó foglalások

Azon ügyfeleinkkel, akik e szolgáltatások bármelyikét vásárolták meg irodánkban, és utazásuk indulási (szolgáltatásuk kezdő) időpontja 2020. március 15. és 2020. június 30. között van, a lehető leggyorsabban felvesszük a kapcsolatot és tájékoztatjuk őket átfoglalási, lemondási lehetőségeikről. Az átfoglalásokra, illetve lemondásokra alapvetően a megrendeléskor megadott feltételek vonatkoznak azzal, hogy a jelenlegi helyzet kapcsán a szolgáltatók jelentős engedményeket tettek módosítás, illetve lemondás esetére.
Amennyiben ügyfelünk a módosítás mellett dönt, úgy azt az ő foglalására specifikus, jelenleg érvényben lévő módosítási feltételek mellett teheti meg. A módosítás elvégzéséért irodánk 5.000 Ft / fő munkadíjat számít fel, a módosítás kapcsán, az egyes szolgáltatók részéről esetlegesen felmerülő többletköltségeket vállalni nem tudjuk.
Amennyiben ügyfelünk a szolgáltatás lemondása mellett dönt, úgy a Travelplaza – az ő foglalására specifikus, jelenleg érvényben lévő lemondási díj felszámításán felül – egy egyszeri 5.000 Ft / fő lemondási díjat is alkalmaz, mely összeget azonnal, egy azonos értékű kedvezmény kupon formájában az Ügyfél számára kiállít. A kedvezmény kupon 2021. március 31-ig névértéken beváltható bármely, a Travelplaza által szervezett vagy közvetített utazás foglalásakor, az akkor érvényes kedvezményekkel összevonhatóan.

Szeretnénk Önöket biztosítani arról, hogy a fenti speciális intézkedéseket – melyek irodánk működőképességének megtartását is biztosítják – kizárólag addig tartjuk fenn, amíg a jelenlegi krízishelyzet fennáll. Szeretnénk továbbá azt is hangsúlyozni, hogy irodánk is jelentős költségeket vállal saját terhére az utasok érdekében, a közös kárveszélyviselés jegyében.

Köszönjük Ügyfeleink bizalmát, akik a nehéz helyzetet megértve, a szerződésmódosítást elfogadják és ezzel a mi munkánkat is megkönnyítik. Bízunk abban, hogy a koronavírus okozta nehézségeken a lehető legrövidebb időn belül mindannyian túljutunk, és együttműködő Ügyfeleink lojalitását a későbbiekben megfelelő módon hálálhatjuk majd meg.

Fontos tudniuk, hogy irodánk vezetősége és valamennyi munkatársa azon dolgozik, hogy Ügyfeleinknek, ebben a nehéz helyzetben megfelelő és egyben kielégítő válaszokat tudjunk adni, segítséget nyújtsunk az utazások átprogramozásában, esetleges lemondásában úgy, hogy Önöket a lehető legkisebb veszteség érje.

Felmerülő kérdéseikkel vagy észrevételeikkel kapcsolatban kérjük, vegyék fel a kapcsolatot a fenti elérhetőségeinken. Tekintettel leterheltségünkre, a válaszadásig szíves türelmüket és megértésüket kérjük.

Köszönjük megértésüket!

Solymár, 2020. 03. 15.








Válogasson útjaink közt téma szerint!